Thursday, January 5, 2017

Pointe D'Épi

Profit. hu - kezeld nyeresgesen megtakartsaidat Tzsde s Forex okt. Mots-clés: tzsde, rszvny, forex, deviza, kereskeds, forexegyetem, forexegyetem. hu, mi lett a forexegyetemmel Dernier contrôle: Il ya 4 jours Statut de sécurité: Bon Ce site n'est pas Dangereux Tzsdrl-forexrl a mdiban quaH a az ember un fejbe nti pnztrcjt, azt senki nem veheti el tle. Le copyright des activités suspectes ou des logiciels malveillants Copyright copy 20122017 Sur. lyCréation de la communauté pour les petites entreprises britanniques à se connecter et à grandir UK Business Forums s'adresse à la communauté sur le site de discussion et de réseautage entre des centaines de Des milliers de professionnels des petites entreprises et des entrepreneurs. En combinant la communauté la plus active des décideurs des petites entreprises au Royaume-Uni, où plus de 25 000 postes sont créés chaque mois, avec des contenus éditoriaux structurés, pertinents et convaincants, UK Business Forums permet aux marques d'engager les petites entreprises de manière significative et efficace. Vital Stats 430 220 Visiteurs uniques par mois 266 000 Membres profilés 880 890 Pages uniques vues par mois 35 Visites mensuelles depuis des périphériques mobiles Pack médias Remplissez le formulaire ci-dessous pour télécharger le média UKBusinessForums. co. uk packdv mindenkinek, aki plus ezt olvassa Tovbbra est masszv a tavasz, Akrcsak az EURUSD, vagy un GOLD oldalazs. Tegnap, vagyis ma, mivel mr jfl utn volt, de mg sttben, tltem letem els fldrengst. Mindezt azrt, mert ppen EURUSD-n volt egy ktsem n nem akartam nuit hagyni babysitter nlkl. Megrz lmny volt, de annl inkbb figyelemre mlt. Az egyszer, emberek szmra gyakran fel semtnik, hogy mennyire esendek vagyunk, mennyire nincs befolysunk arra vonatkozan, hogy mi est trtnik velnk. Na mindegy, ez csak egy kis kitr volt. A fldn kvl sikerlt un teszt szmlmat est megrengetni. Aki olvasta korbbi posztomat az tudja, hogy 500 USD les szmlt nyitottam nemrg, mindezt azrt, mert tesztelem Pintr Pter s a ForexEgyetem, alias Profit. hu stratgijt. Mindezt teszem azrt, mert alkalmam nylt l pldn keresztl ltnom azt un szmomra est megdbbent tnyt, hogy ez tnyleg mkdik. Az 500-as szmlm valban megrengett, sikerlt legyalulnom 397 USD-ig, szval tlptem a 400-comme llektani hatrt. Hiba csak 3 USD à difi, az pont elg. Nem hagytam annyiban, elkezdtem agyalni, hogyan tudnm kiegszteni un stratgit sajt megltsaimmal, technikimmal, s az eddigi tapasztalataimmal, amikkel eddigi commerçant plyafutsom alatt felhalmoztam. Ennek ksznheten sikerlt a tallati arnyomat (minimlisan nvelni), compte de démonstration melyet ktsekkel teszteltem, random devizaprokon s haszontl fggetlenl. Csinltam a finomtott mdszerrel ugyan annyi ktst, menthe a mr meglvvel s sszevetettem a kettt. Ez j mdszer arra, hogy un technikai rszt csiszolja az bras. Szval valamelyest javut az eddigi 50-50 os tallati arnyom. Ezen kvl sikerlt megvilgosodnom. Rjttem, egy, cikket, olvasva, tulajdonkppen, krva, mindegy, mikor, lpnk, être. Akr aléatoire ssze vissza nyitogathatnnk pozikat, ha j un gestionnaire d'argent, akkor est pluszosak lehetnk a vgn. Persze ha tudod, hogy mikor kell belpni, s kilpni, akkor sokkal nagyobb mrtkben lehetek plusszos, de enlkl is kereshetsz pnzt. Szval rgyrtam une gestion de l'argent-re. Elkezdtem szmolgatni minden kts eltt az RR rtket, lotmretet, (br ez tbbnyire 0.1-nl nem lehet nagyobb 500-as szmla esetn). A lnyeg, hogy kalkullni kell ezerrel. Na, persze nem muszj, van r egy ppec indiktor. Fel est tltm ide: RISK REWARD SIMULATOR Szerintem un fenti indiktor elengedhetetlen a kereskedshez. Nekem van olyan chartom (USDHUF), ahol csak ez az indiktor de fent, meg nhny trendvonal, amiket berajzoltam. Egyszeren csodlatos s minden szmlra être lehet lltani. Olyan, mintha letude et vele szimullni a belpst. Tudod egrrel lltani un szimullt SL s szintedet un charton, valamint kirja, hogy mennyi lenne un kockztatott sszeged, nyeresged, ezek milyen arnyban llnak egymssal s az elre belltott kockzat szerint mekkora lotot kthetsz. Egyszeren imdom. Le tudna fzni s mosogatni, mg felesgl est vennm. ) Na j, inkbb csak lehetne un fegyverhordozm. ) Egy sz mint szz, un finomtsokkal s une gestion de l'argent-el, sikerlt 724 USD-re sentornsznom a szmlt. Jelenleg ennyit nyom, ami elg szp ahhoz kpest, hogy volt 397 est. Folytatom a kereskedst, illetve a folyamatos tjkoztatst. Szp tavaszt mindenkinek Paix Offshore Lovag me a mai commerce les szmlmrl, Trendkvet stratgimmal s annak minden fegyvervel. Elre szlok, hogy slyos millik nem fognak repkedni, csupn a 455 USD-re amortizldott compte-ommal prblgattam egy kicsit az j trendkvet stratgit pozci ptssel s kockzat menedzsment-el. Illetve minilotokkal. A kp kattintssal nagythat. Dlutn egytl ltem gp el, ekkor szleltem az els szignlt. Belptem ht, egy laza 0.1-es mikrval, nagyobban nem engedett a szmla, br a tkettt elbrta volna, de ht ugye az RR mindenek eltt. Az els szignl elg egyrtelm volt, nem gondolkodtam sokat, cselekedtem, aztn vrtam. Az els SL picit magasabban volt, menthe ahogy azt jelltem, mg r volt szmolva a spread-em. Kicsivel ksbb jtt un kvetkez szignl, ez szintn egyrtelm volt, jabb kts kvetkezett. Ezek utn beraktam az tlagr indiktoromat a chartra. Ezt ltjtok narancssrga vkony vonallal, illetve egy msik nyl az els helyt mutatja. Un msodik beszll utn, un arrêt szintemet az tlagr al egszen picivel hztam, ezzel mr semmilyen tovbbi kockzatom nem volt. Mivel ha az egyik commerce vesztesges est un membre de la famille d'un homme d'affaires. Csodlatos, nemde. ) Na, de amint azt un kpen est ltjtok, kistoppolsrl sz sem volt. Elindult az r tovbb. Nagyobb szmlm lett voln, akkor a msodik trade-et, mr nagyobb lottal kttem volna, mivel akkor est tlagrhoz mrten hztam volna a stopot, teht tkmindegy lett volna mekkorval nyitok, vesztesgem akkor et lett volna. A harmadik trade utn, pedig valami giga lot-ot kellett volna nyitnom. D'une marge miatt ezt la plupart des kihagytam, s inkbb maradtam a biztos 0,1-nl. A harmadik szignlom est egyrtelm volt. A des dommages-intérêts, megint csak az tlagrhoz kzel helyeztem un a stoppomat, br ekkor mr 50 USD biztos profitban voltam. Un commerce harmadik uni rmozgsok kivrst kveten, mg kzelebb hztam un stoppot, mivel jabb szignl ltszott kialakulni, ekkor mr 90 USD biztos profitom volt. Fontos, hogy minden szignl eltt megvizsgltam a lehetsges RR rtket, s csak akkor szlltam être, ha az megfelel volt. A negyedik legvgs szignlnl ez mr nem volt nyemre val, ezrt ezt inkbb kihagytam. Vrtam egy keveset, ez mr nem ltszik un kpen, un piac fordulni ltszott, gy zrtam minden pozit. A vgs hasznom 61, 14 s 41 USD volt az egyes ktseken. Ez nem est rossz, trpe szmlhoz kpest. Nagy lehetsgek vannak ebben un rendszerben, ez mr vilgos szmomra. Amint ltjtok tnyleg nincs semmilyen indiktorom, csak egy 7X5 DMA, amit halovny szrkvel raktam ki. Ezen kvl van az tlagr, illetve a tbbi spread jelz s egyb alapvet infkat kzl indiktor. Ezeken kvl az SL szinteket egy experttel mozgatom, egyszerre. Ez utbbi azrt est hasznos, mert ha egy meglv commerce melle egy jabbat nyitok, akkor annak automatikusan az lesz a stopszintje, mint az elznek. Gy a stopok egyttesen menedzselhetek nincs s az, hogy az ember elfelejt stoppot belltani. Nagyon tetszett az, hogy ugyan valdi pnzzel kereskedtem, mgsem volt grcs a gyomromban. Az els commerce necces volt, de vgig nyugodt tudtam maradni, mivel a szignl egyrtelm volt. Un commerce de msodik megktse utn, pedig mr okom sans volt idegeskedni, mivel nullban voltam. A Pszichikai terhels jval kisebb, menthe az eddig alkalmazott stratgiimnl. Teljesen mshogy llok a piachoz. M. nem a fordulk lehetsges helyt prblom megllaptani. Hanem un trendeket keresem. Amint megvan une tendance, mr csak egy contretrendet kell kivrnom s ennyi. Nmi trelmet ignyel un dolog, valamint un megfelel RR elengedhetetlen hozz, de ha egyszer elindul, akkor nem lehet meglltani. Tovbbi j kereskedst mindenkinek. Peace Offshore Lovag dv ismt mindenkinek C'est un tavasz, nylnak un virgok, zldlnek un fk, un folyk mg mindig radnak, egyeseknek kirobban maratoni teljestmnyk van, mg msok csak a tzsdn shortolnak goldot. Sajnos utbbi idben elfoglaltsgaim miatt nem volt sok idm blogolni, gy la plupart des igyekszem egy rvid sszefoglalt rni arrl, milyen dntsre jutottam. Tovbb, hogy mik vezettek ebbe az irnyba. Mint azt mr korbban rtam, egy olyan stratgias alapjn kereskedem, amely DiNapoli elveken nyugszik, viszont annak egy tovbbfejlesztett s modernizltabb vltozata, gy a ltez legdurvbb fibonacci mgia amivel a piacot lehet csapolni. Ebbl kvetkezik, hogy belpsi szintjeim meghatrozshoz nha olyan elvont kvetkeztetseket hasznlok, melyek alacsony idskon szinte le lehetetlentik a kereskedst. Nem beszlve a nem megfelel RR menedzsmentrl. Menthe tudjuk a Fibo szintek ni ppen idelisak un megfelel RR stratgia kialaktshoz. Nem elg, hogy szmolni kell, un stratgim rengeteg indiktorra alapul. Cliquez sur une nouvelle vignette ci-dessous pour les agrandir. Az alap modèle-emet szoktam rhzni egy-egy j chartra, hogy ttekint kpet kapjak a helyzetrl. (Ezt un modèle-et mr lthatttok j nhny kpben korbban). Egy sz mint szz, kezd egy kicsit bonyolult s rosszul menedzselhet lenni a dolog, fleg gy, hogy la plupart des egyb munkim megszaporodtak, melyekre a tzsdn kvl kell idt szaktanom. Legyen akrmilyen bonyolult est un stratgim, azt mgis csak n alkottam. Azn elkpzelseim alapjn mkdik, s profitot termel, mr lassan majdnem egy ve. Szval nem panaszkodom, inkbb amolyan perverz mdon rlk est neki, hogy gy kellett kezdenem a tzsdt. Nha j, az, ha az ember un nehezebb vgt fogja meg un dolgoknak, ezltal a ksbbiekben knnyebben tud mr ptkezni, s valamilyen mdon szlesebb ltkrrel brouillard rendelkezni. Ezt mr mshol est tapasztaltam, nem csak a Tzsdben. Szval egy mkd stratgia alkalmazsnak elnehezlse, mg nmagban nem indok a vltsra. Mindig kell mg valami, ami prosul a lustasghoz. Ez nlam sincs mskpp, st mondhatni un lustasgnak ehhez vajmi kevs kze van. A dntsem oroszlnrsze egy rajtam kvl llkls tnyez miatt alakult gy. Nemrgiben ugyanis sszefutottam égy rgi kedves bartommal, aki szintn kereskedik. T est n fertztem meg anno, s szpen lassan ptgette magnak un stratgijt, kereskedett rendszeresen. Egy ideig figyelemmel kvettem, akkoriban mg vesztesges volt. Ezek utn hnapokig ni tallkoztunk, csak nemrgiben futottunk ssze. Beszlgettnk, megkrdeztem, tarte a tzsdben, elvgre rgta nem lttam. Elmeslte, hogy kereskedik tovbbra est, szinte minden hten 3-4 napot ldoz un forex oltrn s elkpeszt profitokrl szmolt be. Termszetesen nem hittem el, krtem, hogy mutassa meg, mivel n nem vagyok egy szkeptikus fajta, de tnyleg nem lttam mg olyat, hogy valaki napon cloche 6000 USD-t termeljen EURUSD kereszten. Les membres de l'équipe locale ne sont pas autorisés à trouver un bon résultat. S akkor azt mondta, hogy ennl a 6000-nl volt mr neki jval tbb est, csak plus erre emlkszik, mert ez volt legutoljra. Na, ht ez mr vgkpp kiverte a biztostkot. Nzegettem un kereskedsi logjait, tnyleg igazat mondott. Tulajdonkppen tbb szzszorost kereste kb. Ugyan annyi id alatt, menthe amit n kerestem. Krdeztem tle. Na j inkbb knyrgtem neki, hogy rulja el, mi un titka. Pour plus d'informations, veuillez visiter notre site Web à l'adresse suivante: Elmondsa szerint semmi bonyolult nincs un stratgijba, oszcilll indiktorokat egyltaln nem hasznl. RSI, stochastique, MACD, ezek mind tvol llnak tle, st mg mozg tlagra sem vetemedik. Az egsz stratgia tendance irny kereskedsen alapul. Minden trendnek szmt, amiben ki tudnak alakulni counter tendance. Ezeket megjellgeti trendvonalakkal, s ha az r metszi, elmondsa szerint letri un counter trendet, akkor belp tendance irnyba. Van sszesen 5 ilyen letrsi szignlj amelyek klnbz kialakulsi paramterekkel rendelkeznek. Pldul oldalaz piac kitrst meg tudja kereskedni, stb. Ehhez az 5 szignlhoz, tulajdonkppen semmilyen indiktor nem kell, st ezek szerinte sok esetben flre vezetek. Egyetlen indiktor, amit hasznl az ATR 100-as. Average True Range 100-comme periodicitssal. De ezt sem linerisan grafikonknt brzolja, hanem van egy indiktora, ami az ppen aktulis rtket szmokkal kirja a chartra. Ezen kvl nha hasznl Donchian szalagot, illetve egy gynevezett Supertrend indiktort, br ezeket csak akkor, ha kilpsi pontot keres. Mindehhez prosul egy tkletes gestion RR, teht sosem bukik tbbet, menthe amennyit nyer, st elmondsa szerint a rendszere tallati arnya mindssze 50-os. Un paiement szintje viszont olyan j, hogy mocskosul poftlan profitot termel vele. Megkrtem, hogy a stratgijt ismertesse mr velem amikor gp eltt vagyunk, gy egy ksbbi idpontban megint tallkoztunk. Kb 15-20 perc kellett ahhoz, hogy a teljes stratgit elmagyarzza s n azt megrtsem. Le voltam nygzve, hogy lehet egy ilyène egyszer stratgia ilyen j. Viszont mg ​​mindig nem rtettem, hogy lehet ilyen egyszer szignlok mellett ekkora un profit. Elmondta, hogy nem a nagy lotmret miatt. Nem nyitott 3 lotnl nagyobbat soha, azt est csak ritkn. Amikor a szignlok egyms utn megismteltk egymst, teht egy trendben tbbszr est elfordultak, akkor jabb s jabb ktseket csinlt. Teht a lotokat halmozta egymsra. Innen a stratgia neve, trendkvet stratgia pozci ptssel s kockzat menedzsmenttel, vagy vilgiasan mondva piramis ptssel. (Korbban az n stratgimban fel sem merlt un pozci pts lehetsge.) Le mot d'ordre est un mot de passe, c'est-à-dire un mot de passe, un mot de passe, un mot de passe, un mot de passe, un mot de passe et un mot de passe. Trade mindkt ktse, akkor fogja az SL szinteteket, s mindkettt behzza a kt kontraktus tlag ra al, vagy fl attl fggen Ezzel biztostva, un mot de passe de msodik, tulajdonkppen mr semmilyen kockzata nincs. Persze nem ll meg a msodik ktsnl, gyakran elmegy t, vagy akr ht nyitott pozciig egyszerre. A lnyeg, hogy az szinteket egyszerre mdostja, s mindig un ktsek tlag rhoz mrten pozitv tartomnyban tartja ket. Krdeztem, hogy honnt jtt erre r, a szignlokat hogy tapasztalta ki, mi vezette t erre az egyszer tra Azt mondta, hogy elment mg ​​tavaly Pintr Pter, akkor mg Forexegyetemes tbb napos oktatsra. Azta mr profit. hu, nem forexegyetem. Ott kapta a stratgit s un alapokat de gestion de l'argent. Rengetegszer sszefutottam mr velk n est un neten, le sondage de gondoltam volna, st n megmondom szintn nem hittem a forex oktatsokban. Fleg nem azokban, amikben nagy un marketing bdzs. Aki tnyleg j s lehet tle tanuln, az gysem reklmozza magt. Gondoltam ezidig. Il n'y a pas de jalonnement ni de mot de passe. Elszr megprblom, hogy valban mkdik-e une stratgie. Kitapasztalom, hogy n tudom-e zemeltetni, s milyen hatssal lesz arme, hogy abszolt indiktorok nlkl kereskedem. Szmomra ez mg j. (Egybknt n est ismertettem vele a kereskedsi rendszeremet, kb 45 perc magyarzs utn feladta, mert nem rtette. Nem azrt mert segg hlye fazon, hanem egyszeren nem ehhez van szokva, gy nem ll r az agya. Vagy a stratgim tnyleg szar s tl bonyolult .) A puding prbja az evs, gy ht nyitottam is egy 500 USD les szmlt. Nem nagyon szeretek demzni, jobb szeretem lesben kiprblni, az 500 USD pedig egy olyan sszeg, amit mg minilotokkal s 1: 500-comme tketttellel meg lehet mozgatni, S taln elbukni sem akkora rvgs. Na meg aztn demzni sincs avec egy ilyen egyszer stratgin nemde. Szval mr egy - msfl hete tolom. Un szmla volt mr 610 dollrban, le plus ppen 455 krnykn ll. Br hozz kell tegyem, az RR managementem nem ppen un legfnyesebb, gyakran van un szmla pozcinknt 10-15 vesztesgnek kitve, de ht ez a kis tke htrnya. Jelenleg une stratgie csiszolgatsn dolgozom. Megnzem mi az amivel egyediv, En mer Lovagoss tudom tenni. M. csinltam vele nhny ktst s meglep szmomra, hogy azkorok egyltaln nem hinyoznak, RSI s trsaik. Egyetlen dolog amit n hinyolok az egy mozgtlag, vagy jelen esetemben DMA. Ha egy Déplacé Moyenne mobile-et rdobok a chartra, akkor nekem gy ttekinthetbb s gyakran un trendek is egyrtelmbbek. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Tovbbi j kereskedst mindenkinek. Paix Offshore Lovag Kszntm, kedves Offshore Lovag olvasimat. Rmmel ltom, hogy megszaporodtatok, mr 300 felett a szmll. Megdbbensemre, nagyon sokan klfldrl (pas de Magyarorszgrl) oublasstok un blogot, de mi un faszrt vagyok ezen meglepdve, elvgre Offshore. Na mindegy, mg egy kicsit msnapos vagyok a hsvt htf utn. Hrek a konyhbl, vagyis onnan ahol azt fzik, amit à mi megesznk, vagyis à Parlamentbl. Az a nagy szerencsje un konyhsoknak, hogy miutn megettk, ni visszk vissza amit kapunk tlk, mivel a WC nem ott van. Az ember meg klnben sem szarik oda, ahonnt enni kap. Legyen akrmilyen szar est un konyha. Ezzel rviden azt hiszem jellemeztem est hozzllsomat a politikhoz. Minden est le plus pozitv hazugsgok radnak un konyhbl, rgtn itt is az els. Brsszeli elvtrsaknak jelentem, hogy un kltsgvetsi hiny, csupn un GDP 2,1-a. Azt a htszentsgit, ht ennl szebben nem est lehetett volna mondani, hogy szarok vagyunk, kevsb olyan szarok, menthe tavaly ilyenkor. Le a kalappal un marketing eltt. Csak az a baj, hogy un brsszeli elvtrsak rhgnek azon, le mg meg de mi d'ezzel de hogy est elgedve de vagyunk. Az idei eddigi szgyenszmunk 2,1. Gratullok hozz, szintn. Hozz kell tenni, hogy csupn azrt, mert szinte semmi kiads nem volt. Nem kellett autplyt, stadiont pteni, ha volt est valami, akkor az germe honfitrsaink jvoltbl plt. Igen, ott mg tudnak adt fizetni. Kvetkez hr, aminek hallatn lefordultam a szkrl. Az orszg legnagyobb Offshore Lovagjnak, Simor Andrsnak un pozcijt rkl delikvens, nevezzk t plus Sasszem Simplicité Doktornak, tett egy teljes mrtkben hozz ill kijelentst: Nem tarte sajttjkoztatt a Magyar Nemzeti Banque j elnke holnap a kamatdntst kveten. A jegybank arrl est tjkoztatta un Reuters hrgynksget, hogy a jvben nem est lesz tbbszr kamatdnt lst kvet sajttjkoztat, rta un portfolio. hu. Ht krdezem n, hogy kedves Simplicité Doktorr aludni tetszett kzgz egyetemen, amikor a Spike kereskedelmet oktattk Vagy ppen szvdgleszt pillantsokkal hdtotta meg hlgytrsait az eladteremben, kihasznlva hatrtalan ltternek elnyeit Ennyire hlye nem lehet valaki. Ha n lennk MNB elnk gy intznm, hogy a bejelents informati tartalmt csak n tudjam elre. Elzetesen bektnk USDHUF-ra 50 LOT-ot, long irnyba, de a biztonsg kedvrt EURHUF-on est egy laza 40-est, aztn benygnm, hogy 4.5. Majd amikor vge van a sajttjkoztatnak, mint aki jl vgezte dolgt, belnk az Audiba, kicsapnm un ordinateur portable, s zrnm un pozcikat, kiszllnk a slyos tz ezrekkel. St, az est lehet, hogy 1-2 ilyen bejelents utn, mr brelnk egy mocskos szj, rebellis vr Corvinus hallgatt, olyanbl la plupart gy est sok munkanlkli szaladgl, aztn betantanm, hogy zrja un pozikat, amikor a legjobb. Azrt egy le meilleur de videt belinkelnk Sasszem Simplicité Doktorrl, csak, hogy aki mg nem ismern, megtudja, kirl is van sz. A legutols hr, ami magval ragadott, s ez grem mr pozitv lesz. A legnagyobb magyar Offshore Lovagrl szl, Simor Andrsrl. Aki kitartott elkpzelsei mellett, s kzp - kelet eurpa legjobb elemzit verbuvlta ssz, s vezette kivlan az MNB-t, mg akkor est, amikor a politika ellenttes plusai kifogtk a szelet hajjbl. Szoks mondani, hogy az elskbl lesznek un legnagyobbak, ht ez nla est gy van, irigyei t gnyoltk gy elsknt, hogy Offshore Lovag. Ezt nem est titkolta, sajt bevallsa szerint tbb ciprusi szmlval est rendelkezett, nem szgyen az. Amgy mindegyiknek van vaj un fle mgtt, legfeljebb nem valljk be. A fenti cikk arrl szl, hogy megvlasztottk az EBRD elnknek. Ezton gratullok neki, magyar gazdasgi szakember rg volt mr ilyen magas pozciban. Gy gondolom, hogy ez, szakrtelmnek mlt nemzetkzi elismerse. Sok sikert kvnok neki, jniusban brouillard pozciba kerlni. Elmondsa szerint az addigi idt pihenssel szeretn tlteni, azonban tudom azt jl, hogy trade-elni brouillard ezerrel. Akrcsak mindenki ms, aki ezt a blogot olvassa. Peace Offshore Lovag dv mindenkinek, s Kellemes Hsvti nnepeket Locsolkodni meg csak akkor menjetek, ha mr megvolt a mai 300 pips. ) Sokan pedzegetik mostanban klnbz oldalakon, les plus anciens et les moins chers JPY-el. Vajon brouillard-e tovbb emelkedni, vagy visszafordul, esetleg elkezd EKG-zni. Akrhogy est legyen, szerintem minden majeur devizaprral szemben bull tendance vrhat. Un beszll pont, pédig kzelebb van, mint gondolnnk. Mutatom. Kattintssal nagyobb mretben est une fille de megtekinthet. Jl ltszik, hogy un piros vastag vonal egy niveau C, melyet hamarosan megrint majd az r s visszapattan. A legutols rally-ra hzott Fibnode-ok est ezt igazoljk, nem beszlve a Stochastic-rl. Mire az r elri majd a C-levelt, addigra a Stochastic keresztezds a mgikus 25-s szint alatt fog manifesztldni. Ilyet legutbb akkor lttunk, amikor un kpen lthat Rally megindult. Szval krem ​​kedves utasainkat, le portail du karaté, un JPY vonat hamarosan indul. Vglloms un 102.5XX-comme rszint, viszont addig mg tbb helyen megllunk majd. A fonttal szembeni kp nagyon hasonl az elzhz. Azzal a klnbsggel, hogy itt mr un C-niveau egyszer megfogta az rat. Megltsom szerint itt hamarabb brouillard megfordulni, un vglloms 154.1XX szint krl vrhat. Vagyis ez lesz un maximum, amit az r ki brouillard hozni magbl a kvetkez rallyval. Hasonl a kp, menthe a msodikon, mgis klnbzik. Itt un C-levelek jval un jelenlegi r alatt vannak. A fordul pont itt est napokon bell lthat lesz, akr un napon mai est, br nnepek az alatt ktlem, hogy nagy mozgsok lennnek. Az EURYPJ vrhlomsa a beszllsi ponttl, 130.5XX krl vrhat Az USDJPY mozgsokat heti grafikonon vizsglva, j ltszik, hogy un jelenlegi r jval le maradva a devizapr trtnelmnek korbbi szintjeitl. Bven van mg kraft az rban. Paix. Offshore Lovag


No comments:

Post a Comment